Středový motor 8FUN 750W + Aku Shark 17,0 Ah

Neohodnoceno
 
od 31 199 Kč
Na splátky již od 1110 Kč
Kategorie Sady (motor + akumulátor)
Zvolte variantu
shark bbs01 c961 Kód produktu 15052/C96 Typ displeje: C961 (Plochý) 4 dny 31 199 Kč
   
C965 Kód produktu 15052/C97 Typ displeje: C965 (Svislý) 4 dny 31 449 Kč
   
 

 

Středový MOTOR 8 FUN: 
Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí.  Montáž motoru se provádí do rámo místo špalacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Motor je určen pro středové osy o rozměru 68 - 72 mm. 

Díky 46 zubům na převodovém kole (volitelně i 44 zubů) je dosáhnuto vyšší rychlosti na rovině. Středový motor má až o 35% delší dojezd, než motor ve výpletu kola. 

Ke středovým pohonům doporučujeme použít senzor řazení, který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor řazení (Gearsensor) sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. 

Výhody sady:  
  • velmi lehký motor pouhých 3,7 kg
  • optimální vyvážení kola - veškerá váha je usazena mezi předním a zadním kolem
  • díky původnímu měniči (přehazovačce) lehce převodujete nejenom sílu Vašeho šlapání, ale i výkon motoru
  • výkon 750W s kroutícím momentem až 100 Nm
  • kvalitní a přehledná konektorová kabeláž s ochranou IP67 (stříkající voda a prach)
  • multifunkční, programovatelný, podsvícený LCD displej ukazující stav akumulátoru, údaje o jízdě, teplotu apod.
  • možnost snadno změnit intenzitu příšlapu asistence (0-3, 0-5, 0-9, podle zvoleného displeje)
  • řídící jednotka, pedálový asistent a motor je v součástí jedné skříně (vše v jednom)
  • eBrake - brzdová páka se snímačem brzdění pro vyšší bezpečnost
  • možnost instalace na 99% sériově vyráběných kol
  • velmi tichý chod (<55 dB)
  • snadná instalace
  • funkce asistence chůze (6 km/h)
  • možnost programování motoru

Obsah balení: 
  • motor 48 V, 750W
  • akcelerační páčka
  • hlavní kabelový svazek
  • snímač rychlosti s magnetem
  • převodník 46 nebo 44 zubů s ochranným krytem
  • L+P špapací klika
  • L+P brzdová páka s odpojovačem
  • montážní materiál (šroubky a matky)


Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy.  Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. 
Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace). 

Programování 48V motoru s 750W se provádí přes speciální kabel a SW. Je možné také změnit charakter projevu motoru na jednotlivých asistencích, kde je možné nastavit různé hodoty výkonu a rychlosti asistence. Programování středového motoru je pro naše zákazníky vždy ZDARMA. Díky programování motoru můžete získat lepší projev jízdích vlastností, který vyhovuje vašemu stylu jízdy a dosáhnout tak i delšího dojezdu.
Montáž na kolo a programování je možné v naší provozovně. 
Středový motor je nutné doplnit o Displej!  
 
DISPLEJ:
Vyberte správný displej 
C961: základní displej. Hlavní výhodou je velmi dobrá čitelnost a přehlednost zobrazovaných údajů. Display zobrazuje čas, stav aku, nastavený stupeň asistence, aktuální rychlost, ujetou vzdálenost v rámci dne, celkovou ujetou vzdálenost (ODO).
c961   
C965: Display s větším množstvím funkcí - kromě základních funkcí zobrazuje ještě okolní teplotu, průměrnou rychlost, maximální rychlost, aktuální spotřebu ve watech, čas jízdy. Display má senzor pro automatické podsvícení, ale nemá hodiny.
C965
 
 
AKUMULÁTOR:
Li-ion akumulátor do rámu pro elektrokola s kapacitou 48V/16,7 Ah. Jsou určeny pro každého, kdo požaduje velký dojezd na jedno nabití při kompaktních rozměrech baterie. Nový box typu Shark. Vyrobeno ze značkových článků PANASONIC. "Ochranou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale robustního plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.). Nově jsou všechny konektory chráněny jednou velkou gumovou krytkou a oproti Kinte boxu se nemůže stát, že by byl akumulátor při jízdě omylem odemčený. Po zatlačení do ližiny se akumulátor automaticky uzamče.
Tyto akumulátory vyrábíme v ČR!
 
Akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola. Dodáváme ho v sadě s kvalitní automatickou nabíječkou 48V/2A. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola.
 

Technické parametry:

Typ článků: Li-ion značkové Panasonic NCR-18650B
Nabíjecí napětí:
 54,6V

Nominální napětí: 48V
Nominální kapacita: 17 Ah (801Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita: 16,3 Ah
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 54,6V, potom CV (konstantní napětí 54,6V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule. 
Doba nabíjení:
 standardní nabíjení - 8,5 hod.
Doba nabíjení: 
rychlonabíjení 3A - 5 hod., 5A - 3 hod.
BMS: 
ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka)

Balanční obvody: ANO
Max. nabíjecí proud:
 2,5A (5A na přání - speciální zlacený nabíjecí konektor + redukce na XLR)
Nominální vybíjecí proud: 
20A
Max. vybíjecí proud:
 40A (5s)

Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota:
 nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C

USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.)
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: 
elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru bez doku(v,š,d):
 128x75x330mm 

Hmotnost akumulátoru (s dokem): 3,8 Kg
Nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)
Nabíjecí konektor volitelný: 5A zlacený (standardně dodáváno při volbě 3A a 5A nabíječky)
Standardní nabíječka: 48V/2A plně automatická ST-SHC8100L (vyberte volbou vedle obrázku produktu)
Volitelná nabíječka: 48V/3A nebo 48V/5A EMC (vyberte volbou vedle obrázku produktu)
Záruka:
 24 měsíců


Příslušenství: plastový dok s ližinou, šrouby, nabíječka 48V/2A, 2x klíč zámku, CZ návod

Vhodné pro motory 250W až 750W včetně 8FUN BBS 02 48V/750W

 
DOJEZD ELEKTROKOLA NA BATERII:
Spousta dodavatelů vypočítává dojezd na elektrokole podle předpokladu, že průměrný cyklista využije energii 4 Wh na 1 Km. Kapacitu baterie ve Wh vypočítáte jednoduchým vynásobeným napětí (většinou 36V) a kapacity udávané v Ah (např. 17,4 Ah).  Baterie s kapacitou 17,4Ah nám tedy dává kapacitu 626,4 Wh (36*17,4).  Používaným výpočtem by tedy měl průměrný cyklista ujet 156,6 km.
 
Tento výpočet je velmi jednoduchý a dokonce i elektrokolo s malou baterii dokáže "papírově" ujet velkou vzdálenost. K této hodnotě se dostanete pokud budete motor zapínat pouze do kopců.  Doporučuji Vám vypočítanou hodnotu vynásobit koeficientem 0,6 pro přesnější zjištění REÁLNÉHO dojezdu na danou baterii.  Situace je dost obdobná jako udávaná spotřeba u aut - kdo z nás se dostane v autě na "papírovou" spotřebu?
Kapacita baterie 16,7 Ah
Napětí 48V
Výkon motoru 750W

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
 
Provozovatel webu Jan Modrák jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu soubory cookies pro zlepšování prostředí webových stránek, pro analytické účely a pro cílenou reklamu.
Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. 
Další informace